top of page

Moët & Chandon kondigt samenwerking aan met Pharrell Williams,

De Amerikaanse singer/songwriter die meer dan 10 miljard muziekstreams op zijn naam heeft staan, producer, filantroop, ondernemer en Creative Director voor Louis Vuitton menswear gaat samen met het champagnehuis de verjaardagservaring opnieuw vormgeven.

Het doel is feestelijke momenten te creëren die zowel universeel als zeer persoonlijk zijn, waarbij elk detail is ontworpen om degenen die samenkomen te vieren. 

Elke dag vieren 22 miljoen mensen wereldwijd hun verjaardag, een ritueel vol vreugde en dankbaarheid, vooral voor degenen die de gelegenheid onvergetelijk maken. Of je het nu leuk vindt of niet om je eigen verjaardag te vieren, er is één ding dat we allemaal gemeen hebben: we zetten graag de mensen in het zonnetje van wie we houden. Het gaat niet om het cadeau, maar om wie het geeft. Het gaat niet om het feest, maar om wie er komt. En het gaat niet om de fles, maar om met wie je hem deelt.

Comments


bottom of page